Reklama

Google to nie tylko pozycjonowanie stron. Zobacz, co może zaoferować Ci płatny kanał Ads

Nowiny Nyskie
03/12/2020 09:40

Przez lata utarło się przekonanie, że wyszukiwarka Google to narzędzie marketingowe, które jest zarezerwowane wyłącznie dla pozycjonowania stron internetowych. Tymczasem usługa dostarczana przez Amerykanów już dawno otworzyła przed Tobą kolejne wrota do biznesowego raju, a ścieżka ta nazywa się Google Ads, znana wcześniej jako AdWords. Zobacz, czym charakteryzuje się płatny kanał marketingowy oraz jakie są jego rodzaje. Już na wstępie należy powiedzieć, że jest z czego wybierać. Zapraszamy do lektury krótkiego poradnika dotyczącego reklamy Google Ads.

Pozycjonowanie stron czy Google Ads? Z nami poznasz podstawowe różnice
Aby zrozumieć sens inwestowania w reklamy Google Ads, warto poznać cechy charakterystyczne dla tego kanału promocji, które odróżniają go od organicznej walki o szczyt wyszukiwarki. W tym przypadku nie musisz długo czekać na efekty. Jeżeli chodzi o profesjonalne pozycjonowanie stron, pierwsza strona listy SERP wymaga wręcz ogromnej cierpliwości. Szacuje się, że dotarcie tam ze stroną zaczynającą od zera trwa nawet kilka miesięcy. Tymczasem AdWords gwarantuje natychmiastowe efekty. W mgnieniu oka znajdziesz się na czołowych pozycjach najbardziej prestiżowej strony z wynikami Google. Dodatkowo, firmowa strona znajdzie się tuż nad pozostałymi rezultatami, ze specjalnym oznaczeniem reklamy. To tylko zwiększa szansę na rzucenie się w oczy potencjalnego Klienta. Na szczególną uwagę zasługuje też sposób rozliczania się ze specjalistami, których znajdziesz chociażby w agencji https://www.afterweb.pl. Zabiegi SEO opłacane są w sposób abonamentowy, natomiast Google Ads, znane jako AdWords, wymaga od przedsiębiorcy podpięcia karty płatniczej i podsumowań za pomocą faktur wystawianych przez amerykańskiego giganta. Niezbędne środki automatycznie zostają pobierane z Twojego konta.

Google Ads umożliwia wybór kilku wersji promowania marki. Sprawdź, która jest najlepsza
Ogromną popularnością wśród kampanii Google Ads cieszą się linki sponsorowane. Ich sposób działania na pierwszy rzut oka do złudzenia przypomina pozycjonowanie stron. W tym przypadku również zachodzi potrzeba selekcji fraz kluczowych, ale to tylko otwiera pole do popisu dla firm marketingowych oraz samych przedsiębiorców. Taki model promocyjny nie wyklucza walki o tytuł regionalnego lidera sprzedaży, w miastach takich jak chociażby Warszawa, Łódź czy Bydgoszcz. Link do prowadzonej przez Ciebie strony będzie odpowiedzią na pytanie zadane w oknie wyszukiwarki. Trafienie na pierwszą stronę listy SERP gwarantuje także usługa Google Shopping, kierowana głównie do właścicieli e-sklepów. Zakupy pozwalają szybko zaprezentować produkt i maksymalnie zachęcić Klienta do złożenia zamówienia właśnie na Twoim portalu. Poza obrębem okna wyszukiwarki działa Display czy też remarketing Google. Jeżeli wybierzesz taką promocję marki, specjalny baner internetowy będzie wyświetlał się na zewnętrznych serwisach bądź na stronach należących do grupy Google.

Reklama

Reklama

Wideo nowinynyskie.com.pl




Reklama
Wróć do