
Kolejne pozytywne zmiany w Przychodni „Vita” w Nysie mieszczącej się przy ul. Piłsudskiego 47. Do tej placówki medycznej została przeniesiona grupowa praktyka lekarzy rodzinnych działająca do tej pory przy ul. Piłsudskiego 12 A w Nysie. Takie zmiany są korzystne dla pacjentów - zarówno ze względów medycznych jak i organizacyjnych.
Zmiany oznaczają, że dotychczasowi pacjenci Poradni POZ z ul. Piłsudskiego 12 A stali się automatycznie pacjentami „Vity”. Pacjenci nadal mogą korzystać z przyjęć swoich lekarzy, specjalistek z zakresu medycyny rodzinnej - lek. Moniki Osadcy–Zych i Krystyny Lejkowskiej. Obie panie doktor - jako jedne z pierwszych w województwie opolskim posiadały specjalizacje z zakresu medycyny rodzinnej – informuje Adam Szlęzak, prezes Optima Medycyna SA, która obecnie odpowiada za Przychodnię „Vita”. -
Dzięki połączeniu obu firm i kwalifikacjom pań doktor w najbliższym czasie oczekujemy na młodych lekarzy, którzy rozpoczną w „Vicie” szkolenie specjalizacyjne z medycyny rodzinnej. Jest to wielka nadzieja dla naszego regionu.
Dodajmy, że w wyniku połączenia placówek pacjenci nie muszą ponownie składać deklaracji wyboru lekarza POZ, natomiast zyskują dostęp nie tylko do lekarza rodzinnego, ale do bardziej kompleksowej opieki, czyli także pielęgniarki i położnej środowiskowo – rodzinnej (po złożeniu odpowiedniej deklaracji).
- Przygotowanie do połączenia przychodni trwało kilka miesięcy. W tym czasie personel medyczny poznawał pacjentów obu przychodni – by nawiązała się współpraca zarówno między personelem medycznym jak również z pacjentami – dodaje Natalia Jakubiec, dyrektor Przychodni „Vita”.
Pacjenci grupowej praktyki lekarzy rodzinnych mogą odtąd korzystać z gabinetów w budynku przychodni „Vita” – przyjaznego osobom starszym i niepełnosprawnym, z podjazdami i windą, usytuowanym bezpośrednio obok przystanku autobusowego.
Dodajmy, że „Vita” jest jednym z dwóch ośrodków z terenu Opolszczyzny posiadających prestiżowy Certyfikat Akredytacyjny potwierdzający spełnienie standardów dla podstawowej opieki medycznej. Uzyskanie certyfikatu świadczy o wysokiej jakości usług medycznych świadczonych w przychodni, o indywidualnym podejściu do pacjenta, wysokiej trosce o standardy medyczne ośrodka - w każdym aspekcie tego słowa.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
To już wiem skąd te kolejki do laboratorium diagnostycznego w przychodni Vita.
Taka korzyść, że dzwonię od samego rana i nikt nie odbiera telefonu!!!
A na brackiej lepiej , nie można się dodzwonić. Przez 2 godz. tak jest w każdej przychodni a o ogrodowej lepiej nie mówić , tam jest armagedon na wejściu tzn personel pielęgniarek jest chyba skompletowany z odpadów aroganckich innych placówek : wrzask , krzyk , brak empatii dla chorego , tak jak by był złem koniecznym dla obsługi .
Pielegniarki to sa w gabinecie zabiegowym a na wejściu osoby z łapanki
Bo pielęgniarka w vita to jest ważniejsza jak lekarz nawet nie chce im się podnieś słuchawkę LENISTWO siedzą nawet w piątkę i mają w dupie
Też nie mogłam się dzisiaj dodzwonić. Pojechałam tam. Cztery pielegniarki - zdziwione, bo żaden telefon wcześniej nie dzwonił. Może wyłączyły dźwięk.
To sa zwykle rejestratorki przypadkowe osoby a peacach interwencyjnych
Prosty przykład byłem w laboratorium aby pobrali krew zamiast zacząć prace o 7.30 to gwiazdy zaczęły 7.40 niby nie dużo a nie którzy wyrwali się z pracy więc jak mam to wyjaśnić.LENIWCE
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.